Υπαναχώρηση – Επιστροφή Προϊόντων
Στην περίπτωση που ο χρήστης – πελάτης δεν παραλάβει την παραγγελία που έχει υποβάλει, επιβαρύνεται αφενός μεν με κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε το κατάστημα για την αποστολή των προϊόντων σε αυτόν, αφετέρου δε με το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων. Προκαταβολές που τυχόν έχουν καταβληθεί δεν επιστρέφονται, ειδικά στην περίπτωση ειδικών παραγγελιών (προϊόντα που εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα διαθέσιμα «κατόπιν παραγγελίας» που η εταιρία μας δεν τα διατηρεί σε απόθεμα αλλά τα προμηθεύεται μετά από το αίτημα του πελάτη).
Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα που επιθυμεί ο αγοραστής να επιστρέψει βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παρέλαβε, χωρίς δηλαδή να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους, μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο καθώς και όλα τα συνοδευτικά αυτών έγγραφα. Σε κάθε περίπτωση που ο χρήστης – πελάτης επιθυμεί να επιστρέψει τα προϊόντα, που αγόρασε από το ηλεκτρονικό κατάστημα, θα πρέπει να μας ειδοποιήσει, στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@zeronine09.gr, αναφέροντας τα πλήρη στοιχεία (ημερομηνία και αριθμό) του σχετικού παραστατικού αγοράς. Σημειώνουμε ότι η άσκηση του ως άνω δικαιώματος (αποστολή του αιτήματος και του προϊόντος) θα πρέπει να πραγματοποιηθεί το αργότερο εντός 14 ημερών από την ημέρα παραλαβής από τον πελάτη. Απόδειξη των ημερομηνιών παραλαβής και επιστροφής: οι σφραγίδες του κούριερ ή του ταχυδρομείου ή της μεταφορικής εταιρίας, σε κάθε άλλη περίπτωση η ημέρα αποστολής ή παραλαβής του προϊόντος από/στις αποθήκες μας.
Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων καθώς και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.
Η εταιρία μας λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα ούτως ώστε όλα τα προϊόντα να συσκευάζονται με ιδιαίτερα προσεκτικό τρόπο προκειμένου να τα παραλάβετε χωρίς φθορές. Προς αποφυγή δε οποιασδήποτε ταλαιπωρίας, το κατάστημα μας συμβουλεύει τον εκάστοτε χρήστη – πελάτη μας, κατά την στιγμή παράδοσης της παραγγελίας του, να ελέγχει προσεκτικά την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. σπασμένο εμπόρευμα, κλπ).
Στην περίπτωση δε που διαπιστώσει κάποιο ελάττωμα οφείλει να επικοινωνήσει με το ηλεκτρονικό μας κατάστημα αμέσως μετά την παράδοση, την ίδια ή, το αργότερο, την επόμενη εργάσιμη ημέρα, είτε τηλεφωνικώς είτε αποστέλλοντας μας σχετικό e-mail στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση.
Ακύρωση Παραγγελίας
Ανάλογα με το στάδιο εξέλιξης της σχετικής παραγγελίας, ο χρήστης – πελάτης θα ενημερώνεται για τις επιλογές, που έχει. Οποιαδήποτε αλλαγή ή ακύρωση της παραγγελίας δεν θα είναι έγκυρη χωρίς προηγούμενη αποδοχή μας και σε κάθε περίπτωση ο χρήστης – πελάτης θα είναι υπεύθυνος για ζημιές που θα προκληθούν από την ακύρωση της παραγγελίας.
Εγγύηση
Ανάλογα με το προϊόν θα ισχύουν οι όροι της γραπτής εγγύησης που επισυνάπτονται στην συσκευασία του προϊόντος. Το ηλεκτρονικό κατάστημα δεν παρέχει αυτοτελώς εγγύηση καλής λειτουργίας των πωλούμενων προϊόντων ούτε εγγυάται προστασία για προϊόντα τρίτων, που κατασκευάζονται ή/και συναρμολογούνται και τα οποία το κατάστημα απλά μεταπωλεί. Για τέτοιου είδους προϊόντα δίδεται εγγύηση απευθείας από τον κατασκευαστή.
Η μεταφορά του εμπορεύματος προς επισκευή και αντίστροφα γίνεται με ευθύνη και έξοδα του χρήστη – πελάτη. Σε κάθε περίπτωση, η επισκευή ή αντικατάσταση ελαττωματικού προϊόντος ή συσκευής, υπόκειται στους όρους εγγύησης της κατασκευάστριας εταιρίας, τους οποίους ο χρήστης – πελάτης γνωρίζει και αποδέχεται.
Το ηλεκτρονικό κατάστημα μεσολαβεί αποκλειστικά και μόνο μεταξύ πελάτη και κατασκευάστριας εταιρίας για την επισκευή ή την αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος ή της συσκευής. Ο κατασκευαστής με αποκλειστικά δική του επιλογή αναλαμβάνει να επισκευάσει ή να αντικαταστήσει το προϊόν ή τη συσκευή.
Ημερομηνία έναρξης της εγγύησης ορίζεται η ημερομηνία πώλησης του προϊόντος ή της συσκευής από το κατάστημα. Επισκευή εκτός του χρόνου της παρούσης εγγύησης βαρύνει αποκλειστικά τον χρήστη – πελάτη. Το κατάστημα ουδεμία εγγύηση δίδει για την καταλληλότητα του προϊόντος ή της συσκευής για συγκεκριμένη χρήση.
Για την αντιμετώπιση ελαττωμάτων ή ελλείψεων συνομολογημένων ιδιοτήτων στα πωλούμενα είδη ισχύουν οι προβλέψεις του Αστικού Κώδικα. Για να θεωρείται μία ιδιότητα συνομολογημένη, θα πρέπει να πιστοποιείται ως τέτοια εγγράφως από αμφότερα τα μέρη.